.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عكس: سوختن آثار انقلابی در حوزه هنری

عكس‌هايي كه بعد از وقوع آتش‌سوزي از انبار حوزه هنري و در نخستين ساعات وقوع اين آتش‌سوزي گرفته شده است، نشان دهنده صحت خبر از بين رفتن بخشي از آثار هنري مربوط به دهه اول بعد از انقلاب است.




به گزارش فارس، در يكي از اين عكس‌ها، ‌تابلويي با تصويري از حضرت امام خميني(ره) به چشم مي‌خورد كه به گفته سيدحميد شريفي هنرمند طراح و نقاش، ‌اثري از «مرتضي افشاري» و مربوط به دهه اول بعد از انقلاب است.



اين عكس‌ها اگر چه تنها بخشي از اين واقعه را به تصوير مي‌كشد اما به گفته چند تن از هنرمندان،‌ تنها سه تابلو مربوط به هنر انقلاب كه كاملاً نسوخته بود قابل شناسايي بوده و مابقي تابلوها كه كامل سوخته‌اند قابل شناسايي نيست كه آيا مربوط به هنر انقلاب است يا آثار رد شده در جشنواره هنر جوان.


اما اين عكس و تأييد هنرمنداني كه از اين مكان بازديد كرده‌اند مؤيد خبر نگهداري برخي آثار هنر انقلاب در انبار آذوقه حوزه هنري و نابود شدن بخشي از آثار هنر انقلاب است كه در برخي رسانه‌هاي ديگر تكذيب شده بود.



در اين زمينه سرپرست دفتر ارتباط با رسانه هاي حوزه هنري در اظهاراتي عجيب گفته است كه آتش سوزي اخير در انبار تعاوني مصرف حوزه هنري «هيچ خسارتي به آثار ادبي و هنري» نزده و بيشترين خسارت به «اقلام مصرفي و خوراكي تعاوني» وارد شده است كه عكس‌ها، عكس‌ اين مطلب را ثابت مي‌كنند!

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.